برنامه‌های ویژه هفته سی‌ام لیگ برتر
برنامه‌های ویژه هفته سی‌ام لیگ برتر

روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران علام کرد که برنامه های ویژه‌ای برای هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران تدارک دیده شده است.این برنامه ها به دو بخش تقسیم شده است که مربوط به مراسم اختتامیه در شهر های تبریز و اصفهان در صورت قهرمانی هر یک از مدعیان برگزار می شود. برای مراسم اختتامیه 2 جام نفیس نقره به همراه مدال های تیم قهرمان و 2 استیج برای اهدای جام قهرمانی تهیه شده است که به اصفهان و تبریز ارسال خواهد شد. همچنین 2 گروه نیز برای اجرای برنامه های این مراسم از جمله مراسم نور افشانی اعزام خواهند شد.

در تهران پیش از دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس برنامه های متعددی پیش بینی شده است که شامل مراسم بزرگداشت شهدای ورزش کشور با حضور مسئولان ورزش، جشن عید مبعث پیامبر گرامی اسلام، اهدای 2 خودرو به بازیکنان موثر استقلال و پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر و تجلیل از محسن کامرانی فر کمک داور پیشکسوت فوتبال و قاسم مولایی شهردار منطقه22 تهران خواهد بود.

اجرای ورزش باستانی از سوی گروه منتخب فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای، اجرای حرکات روپایی از سوی ابوالفضل سید نصیری، اجرای موسیقی پاپ توسط افشین سپهر، برگزاری مسابقه فوتبال نمایشی بین تیم کوتاه قامتان و تپل اسپرت، اجرای برنامه های مذهبی از جمله تواشیح و مولودی خوانی و تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار سایر برنامه های روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394برچسب:, | 8:17 | نویسنده : آرمین |